Kolimisteenus ärikliendile

Meie meeskonnal on kogemused nii väikeste büroode, kui suurte sadade töötajatega ettevõtete ja asutuste kolimisel.

Kolimisteenus ärikliendile, mida pakume?

  • kontorite ja büroode kolimine
  • kaupluste ja filiaalide kolimine
  • seifide, klaverite, tööstusseadmete, tööpinkide jt raskete esemete teisaldus ja kolimine
  • messide ja ürituste mööbli, toodete ja infomaterjalide transport
  • tõstmis,- ja tassimisabi ehitusobjektidel (aknad, uksed, kipsplaadid, parkett jms)
  • vana mööbli utiliseerimine (sh taaskasutus)
  • mööbli demontaaž/montaaž ja paigaldus

Kolimiseprotsess

Vastavalt kolitava vara mahule ja iseärasustele, sihtkohast, korrustest jt kolimist mõjutavatest teguritest paneme paika vajalikud tegevused, logistika ja vajamineva tööjõu nagu:

  • kolimise kellaaeg ja kuupäev
  • kolimismeeskonna suurus
  • kolimisautode suurus ja arv
  • logistika
  • demonteerimise ja monteerimise vajadused
  • raskete esemete kolimine
  • kolitava vara pakkimise ja monteerimise vajadused
  • muud tingimused ja vajadused

Kolimisteenuse hind

Hind kujuneb mitmetest teguritest nagu kolitava vara maht, pakkimis- ja monteerimisvajadused, raskete esemete kolimine, lähte- ja sihtkoha iseärasustest (vahemaa, ligipääsetavus, korrused, trepid, liftid), kolimise kellaajast (õhtune või öine tööaeg on kallim).

Osaline kolimisteenus või terviklahendus

Vastavalt oma võimalustest ja vajadustest lähtuvalt saab alati valida, kui palju teha kolimise eeltööna ise ja milliseid teenuseid on vaja meilt tellida.

Aitame Sinu ettevõttel või asutusel kolida kiiresti ja effektiivselt, et saaksid pühenduda oma põhitegevusele ega peaks kulutama oma aega kolimise planeerimisele ja korraldamisele.

Täida päringuvorm SIIN, saada meile kiri info@arex.ee või helista +372 5666 6518